HTML

A darabolos pingvin rnr viszontagságai

Zenei blog az aktuális koncertélményekről.

Friss topikok

Linkblog

Zajok a pincéből

2007.11.08. 22:32 darabolos pingvin

Tegnap olyan történt velem mint ami már évek óta nem.

Teljesen spontán beestem egy tök ismeretlen zenekar koncertjére.

A Paso koncerten teltház volt már kezdés elött ezért kénytelen voltam valami más helyet keresni ahol tesztelhettem a cájgot (új kabelt akartam kipróbálni). Zuhogó esőben elő a Pesti Est, keressünk valami mást. Horváth Misi a Szimplában jó lesz. Oda értem, de hát ott nem igen volt koncertnek nyoma.

Utban a Szimpla felé elmentem a Fészek klub mellett, lentről szolt a rnr. Már akkor megfordult a fejemben, hogy lenézek.

Szoval visszanéztem a Fészekbe. A jegyszedő bácsi nem tudta megmondani ki játszik, de mondta hogy "rock zenét" játszanak.

Szoval lent egy családias kis rnr show folyt. Láthatóan gimis zenekar a barátoknak és családtagoknak játszik :)

Mindegy, hangos, nekem most erre volt szükségem. Összeraktam a cuccot aztán rec.

Meglepetésre egy teljesen rendben levő zenekart láttam. Saját számok, húzos gitár témák. Semmi egetrengetően új, de kellemesen hallgatható.

A végén megtudtam hogy a ZAP , azaz Zajok a pincéből zenekart láttam.

Mindenestre lecsekolva a honlapjukat kiderült hogy már 10 éve görcsölnek a pincében :)

Ajánlom mindenkinek, egy próbát megér a zenekar.

honlapjuk www.zajzenekar.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darabolospingvin.blog.hu/api/trackback/id/tr2222967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása